pátek 14. listopadu 2014

Zpověď blogerky

Sice se za typickou blogerku rozhodně nepovažuji, protože blogem nežiji, nemám na něj ani tolik času, jak by správná blogerka měla mít. Ale dostala jsem nominaci od Anet, která mě moc potěšila svým komentářem u jednoho z mých článků. Blog dělám hlavně pro sebe a těch pár lidiček, kteří mě ve focení podporují, ale když si jednou za čas mohu přečíst takový komentář, tak to zahřeje u srdíčka :) Tímto jí děkuji jak za komentář, tak i nominaci. No tak asi jdeme na to :)




  • Kolik času denně strávíš psaním a upravováním článků?
No, tak jak už jste si všimli, já denně rozhodně nepíšu, ale když už se rozhodnu sem nějaký článek vložit, tak si na něm dávám záležet. Většinou je mám rozepsané několik dnů, někdy i týdnů. A kdybych do toho měla počítat i přípravu (focení a postproces), tak to zanedbatelný čas rozhodně není.

  • Utrácíš nebo šetříš?
Já se snažím šetřit, jenže taky jsem žena, která se stará o to, jak vypadá. Takže každý měsíc do toho něco zainvestovat musím. A pak mám taky celkem drahý koníček.. Takže snažím se šetřit, ale moc to neumím.

  • Kdy je pro tebe nejjednodušší blogovat?
Jednoduše, když mám nafoceno co můžu zveřejnit. A pak na to musím mít klid, takže když přítel spí nebo je v práci a já nemusím zrovna ten den vyžehlit horu prádla, uvařit nebo naopak nemusím upravovat fotky, což u mě není záležitostí pár minut, ale spíše hodin i dnů. A v neposlední řadě, když mám vše hotové do školy.

  • Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?
Stačí mít na to klid, nejlépe naprosté ticho a po ruce jídlo.

  • Jaký je tvůj nejhorší makeupový zlozvyk?
Do nedávna jsem se celkem ledabyle odličovala, většinou to za mne vyřešila sprcha. No a skoro vůbec jsem se nemazala žádným krémem, oboje už jsem ale napravila. Hlavně mazat, nechci vypadat za pár let jak hrozinka.

  • Jakým citátem by se podle tebe měl řídit svět?
Asi něco jako "žij každý den, jako by byl tvůj poslední", ale je těžké se tím řídit každý den.

  • Jak dlouho ti trvá, než se vypravíš ven?
To záleží na tom, kolik času na to vypravení mám a kam se chystám. Ale kdybych měla počítat jen ráno, než se vypravím do školy, tak to je docela dlouho. Jelikož mi dělá problémy vstávání (6:00), když  konečně vstanu, tak musím mít tak minimálně deset minut na to abych se probrala, pak ta ranní rutina, jako vyčistit si zuby, učesat se, nalíčit atd.. mezitím ještě většinou dávám prát prádlo, když přítel má ranní tak i vyvenčit psa a pak jelikož jsem na to večer děsně líná, tak si chystám tašku do školy těsně před odchodem z bytu. Na přípravu svačiny už většinou nemám ani čas. Prostě mi to trvá moc dlouho :D

  • Kdo je tvůj oblíbený/á bloger/ka?
To se musím přiznat, sleduji hodně blogů, ale nikoho konkrétně že bych četla pravidelně, to asi ne. Za to ale sleduji vlogerku Shopaholic Nicol, její videa mě vždycky vykouzlí úsměv na tváři.
    • Který bloger by si zasloužil více čtenářů než má? 
    Myslím, že třeba moje mamka by nějaké ty čtenáře mít měla. Teď hodně svůj blog věnuje swapům, které dělá vážně skvělé :)
    • Na co se nejvíc těšíš v příštím roce?
    Tak těším se na novou občanku, kde snad už nebudu vypadat jak kretén a budu na ní mít své druhé jméno. Těším se na plenér, léto... Ale nic konkrétního naplánované ještě nemám.
    • Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek?
    No jak jsem již psala, když je to článek z focení, tak poměrně dost dlouho, protože do toho musím započítat čas strávený u příprav, focením, nad úpravou atd. Když se jedná o TAG tak klidně hodinu, ale někdy i ten mám rozpracovaný několik dní, jelikož mi do psaní zákonitě téměř vždy něco vleze.
    • Co máš právě na sobě?
    Jelikož dopisuji tento článek pozdě v noci, mám na sobě jen triko na spaní, snad nikoho nepohorším :D
    • Na co jsi ve svém životě nejvíc hrdá?
    Na to že jsem dodělala učňák, taky na to, že jsem zvládla talentovky, ze kterých jsem měla celkem tenkrát nehnáno. Na úspěchy v soutěžích, kterých jsem se účastnila. Jsem celkem ambiciózní, takže se u mě nemůže stát, že bych alespoň jednou za rok neudělala něco, na co bych pak byla hrdá. Takže vše tady asi vypisovat nebudu.


    Dále budu nominovat Danfinku, ... (další dopíšu, pokud chcete být nominováni, napište mi do komentáře)

    Žádné komentáře: