sobota 1. listopadu 2014

V negližé..

Podobné focení jako tohle jsem chtěla dlouho zkusit. Jen nevím, jak bych takhle fotila někoho, koho vůbec neznám. K tomu se budu muset dopracovat. Odhalenější fotky jsem už nafotila s jinou slečnou, ale byly to fotky jen pro přítelovo oko. A teď jsem konečně sehnala i modelku, která se nebojí zveřejnění a tak se mohu podělit.


Vlastně to bylo jedno z nejvíc vysmátých focení, i když to na fotkách nevypadá. Klára je od přírody veselý človíček a když se snažíte s ní o nějaký výraz, tak ho nahodí skvěle, ale ve vteřině se na to začne smát,což u tohohle focení se dá celkem pochopit. A zjistila jsem, že i když nemám žádný ateliér, ani super vybavení, tak v našem krásně situovaném bytě jdou tvořit také skvělé fotky. Dopoledne mám světlo v ložnici a odpoledne v obýváku, kde si můžu hrát i s nábytkem.  

Foceno za světla lampičky a trochu jsem si dopomohla odrazkou. Tahle fotka se mi líbí asi nejvíce :)

Při tomto focení vznikla i fotka s "levitací", která se mi zas až tak moc nevydařila, jak jsem chtěla, výsledný dojem kazí černá sedačka. Ale fotky, kde se něco vznáší, to je prostě moje :D příště to bude snad lepší :)

P.S. můžete si všimnout, že na fotkách je ještě mé staré logo. Ano fotky vznikly již v červenci. Stydím se stydím, že je to tady až teď :D

Žádné komentáře: