čtvrtek 7. srpna 2014

Tag: Liebster Award

Vím, je to divný, že se vracím zrovna s tagem, ale byla jsem překvapivě nominována Simone. Tímto jí chci zároveň poděkovat :) vůbec jsem nějakou nominaci nečekala. Mám pro vás rozdělané dva články o focení. Jeden je spíš takový tutorial. No a pak konečně recenzi na Schwarzkopf :) Tak ale přejdeme k tomu tagu.

(zámek Hrádek u Nechanic)

Na začátek pár pravidel, který tento tag má:
  • Nominovaný by měl poděkovat blogerovi za nominaci
  • Napsat jedenáct faktů o sobě
  • Odpovědět na jedenáct otázek, které dostal/a
  • Na konec nominovat jedenáct blogerů, kteří mají pod 200 odběratelů, aby odpověděli na Tvých jedenáct otázek


Teď jedenáct faktů o mě:
  • Každý měsíc si říkám, že ten další měsíc už fakt nebudu utrácet a nic si nekoupím, kromě toho co opravdu strašně moc potřebuji... Tento měsíc je to třeba stativ, velký plážový klobouk na dovolenou... všechno je to neodkladně důležité!
  • Mám veeelký nepořádek v počítači a na externím disku, hlavně právě ve fotkách :D
  • Jsem ujetá na bločky, deníčky, sešity s krásnými deskami, ale nakonec do nich nepíšu, protože mi to přijde škoda.
  • Vážně se těším do školy.
  • Ale víc se těším do Benátek a až se s Vámi budu moct podělit o fotky :)
  • Vše zapomínám nebo ztrácím. Třeba naposledy to byly klíčky od auta v kině!
  • Miluji kabelky, tašky, taštičky.. během prázdnin jsem dostala od mamky kabelku, baťůžek, od přítele náhradu za moji nejoblíbenější kabelku, které jsme oba přezdívali "velká černá díra" a už se nemůžu dočkat až si v Itálii koupím další :D
  • Zatím jsem přes letošní prázdniny ani jednou nemalovala, a to si každý den říkám, že dnes už malovat budu!
  • I když je to divné, fakt docela ráda vařím i peču. Jen ne vždy to mé pečení někdo ocení. Už se těším jak mě za to zas budou holky ve třídě trhat ruce a já budu nadávat, že na mě nic nezbylo. 
  • Ráda koukám, jak můj přítel hraje počítačové hry před spaním.
  • Opravdu jsem pyšná na náš byt, sice je tu občas nepořádek, ale stejně obdivuji, jak jsme si ho s přítelem zařídili :)


Mé odpovědi na otázky od Simone:
  • Chtěla by jsi žít v jiné době, jaké a proč? Myslím, že nechtěla. Mě se svět líbí teď takový jaký je. Na každé době bylo, je a bude něco dobrého a něco špatného. 
  • Jakou máš nejoblíbenější sociální síť? Tak asi klasika Facebook. Poslední dobou taky hodně projíždím diskuze na VotočVohoz :)
  • Chodíš na brigády, kam? Letos žádnou brigádu nemám, přivydělám si na VV nebo focením :)
  • Jaké země jsi navštívila? Tak zatím jsem byla pouze v Polsku, Rakousku a Itálii. 
  • Jak se maluješ? Čím a co používáš? (popřípadě maluješ se vůbec?) Ano, maluji se a ráda. Sice když jsem celý den doma, tak na to z vysoka.. Ale jinak si ráda přivstanu jen kvůli tomu, abych na líčení měla čas. Používám hlavně drogistické značky, teď jsem si objednala dekorativní kosmetiku a štetce od MUA a jsem z toho nadšená :)
  • Oblíbený kus oblečení? To je vlastně pokaždé to, co je nejnovější :D Ale nejraději mám svojí koženou bundu od Mustanga, kterou už mám asi tři roky.
  • Nejoblíbenější vzpomínka? Těch je strašně moc, až si skoro žádnou nemůžu vybavit. Dobře tak první co mě napadá je, že mě a spolužačku nalívaly mistrové vínem ve školním autě při cestě zpátky z úspěšné soutěže. Nejdřív jsme se ostýchaly a sotva si lokly, když nám mistrové řekly, že jsme srábotky, tak jsem při druhém kole vrátily flašku prázdnou :D
  • Jsi spokojený s návštěvností tvého blogu? No, popravdě zas tak moc ne, takže tomu chybí ta dostatečná motivace :/ Ale navštěvovanost na blogu není mojí prioritou. Jsem raději za aktivitu na své FB stránce :)
  • Jaké články nejraději a od koho čteš? ráda čtu články ze života od Danfiky, ráda čtu recenze od Ilky, ale nejraději mám stejně vlogy od Shopaholičky a to úplně všechny u žádného jejího videa se nenudím :) A pak teda mám oblíbených pár blogů od fotografů.
  • Máš ráda svojí postavu? To je ošemetné téma. Ne že bych měla nějaké komplexy, ale chyby na sobě vidím.. no, která ne, že? :D
  • Nakupuješ na netu? Kde? Ano a všude možně. Pravidelně ale asi jen na VV :)

Mých jedenáct otázek:

  • Jaká byla/bude tvá dovolená letos?
  • Jaký je tvůj nejoblíbenější letní výrobek z tělové nebo dekorativní kosmetiky?
  • Na jakém filmu jsi byl/a naposledy v kině?
  • Jaká je tvá oblíbená fotografie z mé stránky? Přilož odkaz.
  • Jaký je tvůj oblíbený seriál?
  • Co tě baví na tvé škole/práci?
  • Kde sbíráš inspiraci k tvorbě na blogu?
  • Za co nejvíc utrácíš?
  • Jaký styl oblékání preferuješ?
  • Byl/a jsi někdy u profesionálního fotografa? Popřípadě chtěl/a by jsi?
  • Jak by měla vypadat tvá dovolená snů?
A rozhodla jsem se nominovat: Danfiku, Passenger Maniac, Ilku, KateN, Ms.Janík, Jeanne, TheVerronie StyleSimonu-Zacko, Zuzku a Jijinku. Odkazy na vaše vypracované tagy mi posílejte do komentářů pod tento článek.


Uff, tohle mě dalo zabrat. Tak doufám, že vás tohle dlouhé blábolení nenudilo. Příště už bude více fotek :)

Vaše M

Žádné komentáře: