čtvrtek 21. srpna 2014

SCHWARZKOPF recenze

Některé čtenáře možná potěším, že dnes Vám sem postnu konečně recenzi na nějakou kosmetiku, a to konkrétně dnes a už napořád se tu budou objevovat recenze jen na Schwarzkopf. Dále se totiž vážně žádné kosmetice věnovat nechci. Ne že bych si ji přestala kupovat, to ani omylem :D Jen mě tolik nebaví o ní psát.
Po dlouhém čekání jsem se konečně dočkala balíčku od Schwarzkopfu, který mě nakonec nadchl. Když jsem si domlouvala, jakou barvu chci zaslat, myslela jsem, že mi přijde jen ta barva. Ale nakonec mi přišla o mnohem větší zásilka, než jsem očekávala.


Jak můžete vidět, přišlo mi toho víc než jen barva na vlasy a musím za to Schwarzkopfu opravdu poděkovat, balíček mě hned nadchl. Při přihlašování do výběru na VIP recenzera jsme vyplňovali dotazník, který se mimo jiné týkal i toho, v jakém stavu máme vlasy, takže mi přišel balíček v podstat na míru :)

Barva na vlasy NECTRA COLOR odstín 688


Jako první bych začala s barvou, která má v dnešní recenzi hlavní roli. Balení obsahuje aplikační lahvičku v které je už vyvíjecí emulze do níž vymačkáte tubičku s barvícím krémem. Dále se v balení nachází návod s rukavicemi a ochranný balzám, kterým si umyjete vlasy po opláchnutí barvy.

Barva pěkně voní, což ale už není tak zcela neobvyklé oproti dřívějším dobám, kdy barva v zásadě vždy páchla. Díky aplikační lahvičce se mi lépe barva nanášela na vlasy, jsem za lahvičku vždy radši, protože si vlasy barvím sama a jsem tak trochu patlal, takže když jsem si musela barvu nanášet z misky štětcem na vlasy, vždy jsem měla barvu po celé koupelně.
Mám sice dlouhé hustší vlasy a bohužel mě v mé skromnosti nenapadlo napsat si o dvě barvy, i tak mi barva na vlasy celkem stačila. Mám konce vlasů stejně hodně tmavé, takže bylo pro mne prioritou nabarvit hlavně vršek hlavy. Ale pro majitelky dlouhých vlásků bych stejně raději doporučila koupit si pro jistotu barvy dvě. Musím taky zmínit, že si běžně před barvením mažu čelo, krk a uši krémem, abych dostala barvu dolů, když mi při mé šikovnosti někde ukápne. Tentokrát jsem na krém zapomněla a barva i tak šla z pokožky krásně dolů. Něco jsem si otřela již při barvení namočeným ručníkem, zbytek jsem si smyla až když jsem měla barvu nanesenou a stejně jsem ji nemusela nijak ze sebe drhnout, takže za tohle u mne určitě plus. Sbohem doby, kdy jsem musela chodit minimálně týden s fleky na čele :D No a teď přijde trochu kritiky. Přejdu k výdrži barvy. Barva mi krásně chytla, až jsem skoro ani nečekala, že to na mé vlasy chytne tak krásně červeně. Ale tohohle nadšení jsem si užívala do prvního mytí vlasů. To už barva tak skvěle nevypadala, ale furt to ještě bylo pěkné. Po druhém mytí ale vlasy začaly chytat odstíny oranžové. Mě to sice nevadí, dokonce jsem to i čekala, protože červené barvy se obecně celkem brzy vymývají, vím to z vlastní zkušenosti, ale stejně jsem čekala, že barva vydrží víc. Takže za mne barva je fajn, ale příště bych zkusila asi jiný odstín. Ten, věřím,  vydrží déle :)

Vlasy před barvením
Vlasy po obarvení, bohužel detailní fotku nemám
Vlasy po dvou mytí, když už barva se začala vymývat do oranžova

Šampon GLISS KUR Ultimate color

Dále vzhledem k návaznosti na recenzi na barvu, bych zmínila jeden ze šamponů, který jsem v balíčku měla. Šampon je určen pro barvené vlasy a slibuje prodloužení efektu čerstvě obarvených vlasů. No a vzhledem k tomu co jsem psala výše o barvě, nemohu tohle potvrdit. Mám sice už otevřené dva další šampony, ale kvůli recenzi aby byla důvěryhodná jsem si poctivě po obarvení myla vlasy tímto šamponem. Pěkně voní, vlasy po něm vydrží dlouho nemastné, nedráždí pokožku hlavy. Vlastně na něm není nic k vytknutí, kdyby nebyl určený na barvené vlasy. Ale zase musím zmínit, že tento šampon jsem používala i dříve, když jsem vlasy měla barvené jiným odstínem barvy a nikdy jsem extra problém s vymýváním neměla. Takže třeba za to může opět ten prokletý červený odstín. 

Sérum GLISS KUR Ultimate oil elixir


Čím jsem naopak strašně moc spokojená je tento olejíček. Používám ho po umytí vlasů ještě s bezoplachovou péčí od Schauma, výrobkem od Schwarzkopfu, který jsem měla již dříve. Po umytí si na celou délku vlasů nastříkám bezoplachovou péčí Schauma po kterém se mi vlasy lépe rozčesávájí, vyfénuji vlasy přes plochý kartáč a když mám vlasy vysušené a řádně rozčesané, aplikuji na konce tento olejíček. Upozorňuji, že by sjte si olejíček měly vážně dávat až po dokonalém rozčesání a vlasy po aplikaci už nečesat maximálně jen konce, aby se Vám olejíček nedostal do délky nebo dokonce do kořínků vlasů. Vlasy by se Vám velmi brzy začaly mastit. Já mám konečky hodně suché, ale když použiji tento přípravek, tak do dalšího mytí už na vlasy nic dávat nemusím a konečky jsou stále pěkně vyživené a vůbec nejsou suché. Plus ještě po něm vlasy krásně voní :)

Maska SHINE Booster 7-day

Když už mi barva přišla opravdu moc vymytá a vlasy bez toho prvotního lesku po barvení, rozhodla jsem se vyzkoušet další výrobek, který jsem dostala. Je to tato maska, která má oživit vlasy a přidat jim na mega lesku. Výrobek se nedoporučuje na zesvětlené nebo melírované vlasy a nanášet by se měl opatrně, aby jsme si jím nezašpinily oblečení. Nejdřív jsem nechápala, proč by po něm měly zůstávat fleky, ale masku jsem si stejně radši nanášela ve vaně při koupeli. Nakonec jsem pochopila, proč by měly hrozit fleky. Maska měla barvu takovou zlato hnědou, podobnou jantaru. Na rukách mi trochu ta maska zůstávala, ale rozhodně jsem neměla problém, že by nešla umýt. Vlasy jsem po umytí vyfoukala a opravdu jsem se mohla těšit z většího lesku vlasů. Dokonce i po dalším mytí vlasy zůstaly krásně lesklé. Navíc mi na dotek přišla i struktura vlasu hladší a celkově lepší. Takže masku bych mohla rozhodně doporučit, docela by mě zajímalo, jestli se dásehnat i ve větším balení, než-li jen v jednorázovém, jelikož u delších a hustších vlasů je zas problém s množstvím masky, které se v pytlíčku nachází. Takže zase doporučuji koupit balíčky dva.

Šampon essence ULTIMATE omega repair

Nakonec jsem si nechala tento druhý šampon, který jsem v balíku měla. O něm vám bohužel můžu říct jen to, že hezky voní :D Jak jsem již psala, mám rozdělané už tři šampony a stejně jsem nejvíc teď používala ten šampon na barvené vlasy, abych Vám o něm mohla napsat. Na to abych mohla napsat jestli splňuje to co slibuje, bych ho musela používat taky mnohem déle a jelikož jsem ho ani dříve nepoužívala, tak nevím. Šampon je určen pro poškozené a lámavé vlasy. 


Doufám, že se Vám recenze líbila. Používáte také rádi výrobky od Schwarzkopf? Já ano, jelikož mi přijdou kvalitní a přitom cenově dostupné :) A najde se tady někdo z dalších 24 recenzerů? Ráda bych znala i Vaše dojmy z balíčku :) Příště zase u článku o focení :)
Vaše M



Žádné komentáře: