čtvrtek 31. července 2014

Wedding shooting

Moje mamka dělá různé bižutérní výrobky a párkrát jsem jí je i fotila, protože je prodává přes internet. Tentokrát jsem od ní dostala takovou k nafocení takovou svatební sérii: věnečky, perlové náhrdelníky, náramky a hlavně korálkovou kytici. Takže jsem dlouho plánovala, že to nafotím na Kláře a Lence.


Nakonec jsem vymyslela, že budeme fotit u náchodského gymplu, kde stojí menší kostel. Opět jsme se sešly u mne doma, daly kafe, prodrbaly všechno a všechny, já obě nalíčila a natočila jim vlasy, no a kolem šesté se šlo. Poprvé jsem vyzkoušela v praxi svojí odraznou desku a musím říct, že už nikdy nechci fotit bez ní! Jen se bude muset vždy najít nějaký "přidržtaška" :D












Fotilo se na celkem frekventovaném místě, tak měli kolemdoucí celkem show. Jeden pán si to celkem dost užíval. Ale to sem raději ani psát nebudu jak :D

Na fotky z jiných focení se můžete podívat zde. :) Když budete mít zájem o focení neváhejte mi napsat. 
Vaše M 



Žádné komentáře: