sobota 26. července 2014

Rozhodnutí

 A jsem zase tady s článkem. Nemám na blog čas, jelikož buď fotím a nebo fotky upravuji.. A když nedělám ani jedno z toho, tak protože si chci od počítače odpočinout. Takže jsem hodně přemýšlela, jakým směrem tento blog posunout, abych na něj měla víc času.


Došla jsem k závěru, že tento blog budu mít doopravdy jen k prezentaci mých fotografií a nějakých instruktážních článků, jak jsem co fotila. Tento druh článků mě zabere méně času, než fotit ještě navíc fotky do nějakých jiných článků, který se týkají recenzí, outfitů atd a takových blogů je tady stejně už i na můj vkus moc. Poslední dobou mě na mé FB stránce a na různých diskuzích chodí čím dál častěji dotazy, jak jsem vyfotila tuhle fotku a jak jsem upravila tuhle fotku.... Nejsem sice na takové úrovni, že bych mohla kdekomu radit, ale myslím, že pro ty začínající to možná přínosné bude :)  
A jelikož jsem byla dávno před prázdninami vybrána jako VIP recenzer pro Schwarzkopf, takže občas se tu objeví nějaká recenze, nebo nějaký článek co je u mě nového :) Zatím stejně stále čekám na víc jak tři týdny slibovanou barvu na vlasy, která už tenhle týden měla konečně přijít a stále nic, takže ono to asi tak časté nebude, ale má to být dlouhodobá spolupráce, takže se tu čas od času něco takového i tak objeví  :) No a abych Vás nenudila svým sáhodlouhým kecáním, tady máte pár fotek z mého instagramu :) 
Dneska jsme slavili svátek mého přítele a tak jsem pekla :3

Když se člověk rozhodne vyfotit něco, na čem je stativ ta nejdůležitější věc a on se vám zrovna rozsype pod rukama :D

Ale zas mě přišla odrazná deska a mimochodem - je boží!

Takhle jsem se připravovala na focení s Klárou a Lenkou :)

 A tady první zveřejněná fotka s Klárou a Lenkou :)

Pak mi občas šibne a fotím něco takového..

a fotím...

 A zase.. :D

Takhle to vypadá když upravuji fotky v obýváku u telky :D Tohle je zrovna z focení s Lenkou

A tohle je kouzelný stroj, který mi udělá vždy výborné cappuccino nebo horkou čokoládu :P

Na závěr přidávám fotku z předposledního dne školy, kdy jsme "uklízeli" ateliér. Sice na té fotce nejsme všechny, ale jen jsem chtěla touto fotkou říct, že už se strašně těším, až je v srpnu všechny uvidím :)

Vaše M




Žádné komentáře: