středa 9. července 2014

Shooting at the chateau

Stydím se, stydím.. opravdu! Obdivuji svoji mamku, která si založila blog na konci školního roku s tím, že ho bude mít jako prázdninový deník. A každý den opravdu postne jeden článek. A já, ač mám času dost, tak si ho stále neumím zorganizovat a překonat svoji nesnesitelnou lenost.


Dneska jsem vám chtěla ukázat výsledek mého focení, které probíhalo předposlední školní týden. Ano, WOW, to jsem se překonala, že to sem píšu "už" teď :D Ale musela jsem, mezitím jsem fotila dál a nějak se v tom nemůžu hnout. Ani se nemám nač se vymlouvat, protože se mi sice rozbil notebook, ale ještě ten den jsem dostala nový ne, nejsem rozmazlená! :D. Ale má lenost dosáhla až takové úrovně, že jsem byla líná složku s fotkami, které vám chci ukázat, přetáhnout z toho starého počítadla do toho nového vymakaného stroje. Doufám, že do komentářů napíše někdo, že má taky občas takové období a že nejsem jediná lemra líná.
Jinak focení s Lenkou mě děsně bavilo. Ten den bylo děsně šeredně a já se bála, že to snad už vůbec nedopadne. Tak jsme nejdřív šly ke mě domů, kde jsem Lenku nalíčila a načesala, Pája pomohla s nehty a když jsme snědly pozdní oběd, který nám naservíroval sám můj přítel, tak jsme vyrazili. Plán byl takový - bude se fotit na zámku v Náchodě ve francouzské zahradě. Jenže když jsme se doškrabaly konečně nahoru, tak jsme se zděšením zjistily, že je už zavřená. A tak muselo dojít na "plán B" a to - fotit všude kde se dá :D Myslím, že na to nabourání našich představ, tyhle fotky dopadly, aspoň nad mé očekávání, dobře :) Dost keců, jdeme na ty fotky!



               



 



A pár vtipných backstage-ovek ;) Snad mě nezabijou hihi





Pája za Kvídem trochu vlála :D

Kdyby jste se chtěli podívat na více mých fotek taky zde :)
Vaše M

Žádné komentáře: