sobota 28. června 2014

Blue Tie


Tak už nám začaly prázdniny, sice zatím ne moc slunečné, ale to se určitě brzy spraví. Dnes mám pro Vás svoji malou premiéru a to svůj první outfit. 


Konkrétněji je to outfit, který jsem na sobě měla v den vysvědčení. Nejdřív jsem si chtěla vzít šaty, ale pak jsem si uvědomila, že mi ještě na poště leží tyhle kraťásky, které jsem si koupila na VV. A už jsem měla v hlavě outfit. Jen jsem se obávala, aby mě ty kraťasy byly a hlavně, když jsou s vyšším pasem, tak aby nebyly toho typu, že z toho leze zadek....
Nakonec mě naštěstí byly, ale má obava se naplnila, leze z nich zadek. Přesto jsem se do nich zamilovala a prostě si je vzala. Tento outfit asi není na běžné nošení a určitě ne pro každého, ale právě proto se mi líbí :) Tak snad bude i Vám.
shirt-C&A/tie-boyfriend/shorts-VV/boots-Vietnamese trade




Nevím, jestli budu outfity přidávat často, jsem raději na druhé straně objektivu a nemá mě hlavně kdo fotit. 
Doufám, že aspoň Vám vysvědčení dopadlo dobře a užívejte si prázdniny. Já Vám můžu slíbit, že teď se blogu budu věnovat více :)
Vaše M







Žádné komentáře: