neděle 25. května 2014

Sleep..

Vítám Vás po delší odmlce zpátky u mě na blogu. Posledních pár dní jsem vlastně nedělala skoro nic a stydím se za to. Jenže co hůř, ke všemu jsem nemocná a to má být nejspíš trestem za to, že jsem tak líná, ale jsem přesvědčená, že za to stejně může tělocvikář :D Takže se to snažím nějak ze sebe dostat, ale zdá se mi, že mi je hůř a hůř. Takže dneska se zmůžu asi jen na tenhle "spinkací TAG" doplněný mýma vesměs instafotkama. Zítra musím být aspoň malilinko fit a trochu reprezentativního zjevu, protože budu dělat "hostesku" u maturit. Tak snad to ve zdraví přežiju.



  • Máš měkkou nebo tvrdou matraci?
No, mám matraci, která je z jedné strany tvrdá a z té druhé měkká. Ale teď je otočená na té tvrdší straně a celkově upřednostňuji tvrdší matrace.


  • Závěsy nebo rolety zatažené nebo otevřené?
Tak máme sice dlouhé tmavé závěsy, ale ty jsou pro přítele, když jde spát po noční. Jinak závěsy skoro vůbec nezatahujeme, v 7. patře mi to přijde trochu bezvýznamné.

  • Usínáš na pravém nebo levém boku, nebo na zádech?
Když si lehnu na levý bok, je pro mého přítele automatický, že jdu spát :D Ale jinak si většinou ještě přelehnu na druhý bok. Na zádech bych v žádném případě neusnula.

  • Máš ráno špatnou náladu, nebo jsi ranní ptáče?
Tak poslední dny jsem docela ranní ptáče, ale za to může to sluníčko. Poslední dobou se často probouzím už v pět ráno s tím dojmem, že už je devět a zaspala jsem. Jinak když se dobře vyspím, venku je krásně a vše stíhám, tak nemám se vstáváním problém. Ale rozhodně bych o sobě neřekla, že jsem ranní ptáče. Jsem schopná ponocovat celou noc, takže rozhodně sova. Ale i když jdu spát třeba i ve dvě hodiny ráno, není pro mě žádný problém v šest vstát a ve škole normálně fungovat.

  • Potřebuješ hodně spánku nebo ti stačí pár hodin?
No jak už jsem řekla v předchozí otázce, nevadí mi spát v noci třeba jen čtyry hodiny. Nechápu občas lidi ve svém okolí, kteří jsou totálně zničený z toho že šli spát o půl dvanácté, když to je pro mne úplně normální doba, kdy jdu spát. Ale je pravda, že si ráda občas dopřávám odpoledního šlofíka :)

  • Pyžamo nebo noční košile?
Většinou spím jen v triku.

  • Díváš se v posteli na televizi?
V ložnici televizi nemáme, ale na notebooku se koukám před spaním na seriály většinou u toho usnu :D. Když jsem byla na intru, tak jsem neusnula bez toho, aniž bych neměla něco puštěného, klidně i stokrát okoukaný film. Většinou jsem se na to ani nekoukala, jen jsem se otočila zády, poslouchala a v klidu usínala.

  • Chrápeš/mlaskáš/mluvíš ze spaní?
Asi od všeho trochu. Občas prý chrápu, někdy se vzbudím na poslintaném polštáři, párkrát mě někdy někdo zaslechl, že mluvím ze spaní...

  • Kolik polštářů a dek máš v posteli?
Takže... dva velké polštáře, sedm malých polštářů ano s přítelem jsme tak trochu infantilní na polštáře, jednu ooobr deku, kterou si vážně nepřejete povlíkat a dvě deky s normálním rozměrem :D

  • Dělíš se s někým o postel nebo spíš sama?
Tak když nepočítám přítelovu noční, tak spíme v posteli tři. Já, přítel a dost často i pes :D

  • Co nutně k usnutí potřebuješ?
Musím být logicky unavená a moct dýchat nosem, protože když dýchám pusou, tak se vážně obávám, že se prostě udusím. Nejlépe pak mít se ke komu přitulit :)

Tak a to je pro dnešek vše. Těm, co jsou zdravý, přeji krásný slunečný den, vyrazte hned někam ven! Já si jdu dát teplý čaj :(
Vaše M





Žádné komentáře: