úterý 13. května 2014

My new cosmetics...

Dnešní článek bude o tom, jak a hlavně za co jsem utrácela v posledních pár dnech. Trošku jsem provětrala peněženku, ale žádné koupě nelituji. Protože nekupuji nic, co bych opravdu nutně nepotřebovala :D Ze všeho mám velkou radost, některé výrobky nemám zcela ozkoušené, ale pokusím se Vám vše podrobněji popsat :)



 
"Elode - So Lovely"

So Lovely od značky Elode je levný parfém, který v Rossmannu seženete do 200 Kč. Já ho kupovala v Polsku, kde je celkově parfumérka o dost levnější, takže mě stál ještě méně. Vůně je lehká, ovocná a to já zbožňuji. Sice výdrž nebude tak skvělá jako u kvalitního parfému, ale za tu cenu mě to vlastně vůbec nevadí. Hlava: svěží citrusy, jablka, sladké hrušky Srdce: květy jasmínu, hyacintu, magnólie Tělo: dřevité tóny, cedr, měkké pižmo a vanilka



"Nail polish - Catrice"
Mám spoustu laků od Catrice a jsou mými oblíbenými. Tento má krásnou meruňkovou barvu. V Rossmannu byl ve slevě, takže jsem za něj dala asi 25 Kč. 

"Verona SPA&Wellness 4D Čistící maska"
Tuto čistící masku s minerály od Verony jsem taky koupila v Polsku za velice směšný peníz (cca 40 Kč) a za stejnou cenu se dá sehnat i na českých e-shopech, jestli ji prodávají někde u nás v kamenném obchodě to bohužel netuším. No a účinnost této masky zatím taky nemám ozkoušenou, ale jestli Vás to bude zajímat, tak můžu někdy udělat na ní recenzi s porovnáním s nějakou kvalitnější maskou.

"Rimmel - pudr Stay Matte & BB Cream"
Nový pudr jsem už akutně potřebovala, a protože na tento od Rimmelu jsem slyšela samé chválozpěvy, tak jsem ho prostě musela mít. Cenu si už přesně nepamatuji myslím 130 Kč, ale rozhodně můžu doporučit také. Je krásně matující, jak už slibuje název a přitom na pleti vypadá přirozeně. Až mi dojde pravděpodobně koupím znova.

Tohle "BBíčko" jsem už měla dlouho jako miniaturu z nějakého časopisu a hrozně jsem si ho syslila :D No a jelikož už začal docházet, musela jsem nakráčet do drogerie a konečně si ho koupit. Jelikož nemám nějaké extrémní nedostatky pleti, které bych musela maskovat makeupem, tak mě tohle BBíčko bohatě stačí. Jen rozhodně nemůžete vyjít z domu bez toho, aniž by jste ho nepřepudrovali. Cena cca 150 Kč.

"L´Oréal Paris Super Liner & Mask Elseve Arginine Resist X3"
Jelikož každý den buď kreslím, maluji, něco montuji nebo vařím, tak mám vlasy věčně v culíku nebo drdolu a to jak všichni víme vlasy láme. No a tato maska má přesně proti tomu bojovat. Přesněji je určená pro vlasy s tendencí vypadávat kvůli lámavosti. Jestli to co slibuje opravdu dodrží, zjistím samozřejmě časem, ale já osobně od masky stejně víc než zjemnění a snadnější rozčesávání neočekávám. Takže jestli konečně zabrání i tomu, abych nacházela své vlasy všude po bytě, bude to jedině plus :) A cena? 150Kč.


Linky mi už taky před nějakou dobou došly, ale zas tak moc často je nepoužívám, takže jsem na ně nespěchala. No a když jsem zbystřila v letáku od Rossmanna akci, o které se ještě zmíním, tak jsem neváhala a koupila si je. Linky všeobecně preferuji ve formě fixu a tohle je extra super fix. Zvládne tenkou i silnou linku a drží! Navíc mají krásný obal, no uznejte.
No a vyšly mě bez jedné koruny na 200 Kč.
No a teď k té zmiňované akci. Když nakoupíte v drogerii Rossmann zboží od značky  L´Oréal minimálně za 300 Kč, tak jako bonus dostanete tento náramek. Sice jsem se v poslední době zamilovala do bronz a starozlata, ale tenhle náramek mě dostal. Je decentní a krásně elegantní... Takže rychle klusejte do Rossmannu!

A teď pár dárků.. :)
"Avon - Powder Eyeshadow"
No očních stínů já nikdy nemám dost, to kamarádka dobře odhadla. Dostala jsem je od své spolužačky k narozeninám, mimochodem taky blogerka. Jelikož je to dárek, tak jsem na něj tady nechtěla snášet kritiku, ale bála jsem se zbytečně. Sice se jedná o sypké stíny, ale vůbec se mi při aplikaci nedrolí pod oči a mají krásnou pigmentaci, takže můžu doporučit :) Jen cenu nevím, protože je to samozřejmě dárek.

"Paris set"
No a tento dárek jsem dostala od mamky :)
Tímhle zrcátkem se mamka nemohla víc trefit do mého přání. Nedávno jsem totiž na něj koukala a přemýšlela.. mám si hi koupit?.. nemám si ho koupit?.. No a nakonec ho mám od mamči. Pro mě sehnat dárek není těžké. Stačí aby na tom byla eiffelovka nebo nějaký jiný symbol Francie a je zaručené, že se mi to bude líbit. Uvnitř jsou dvě zrcátka, jedno klasické a druhé zvětšovací.
Jak jsem se již zmínila, zbožňuji starozlato.. Nemám ráda klasické, svítící žluté zlato ale přesně takovou barvu jako má tento přívěšek. No jo, Mišuge musí mít vždycky něco extra :D Takže jsem si tenhle náhrdelník samozřejmě hned zamilovala. Motiv je stejný jako na zrcátku. No a obě věci můžete sehnat na fléru. U jakého prodejce a za kolik nevím, ale když by někdo moc moc chtěl, tak dohledám. 

No a konečně jsem se tedy prokousala ke konci. Doufám, že se Vám článek líbil, doufám, že se Vám líbili i fotky. No a pokud ano, tak doufám, že před kliknutím na křížek tady ponecháte komentář. Brzy zase tady..
Vaše M







Žádné komentáře: