čtvrtek 8. května 2014

10 facts about me

Zdravím všechny čtenáře :) Vítám vás po delší odmlce zpět na mém blogu. U tohodle článku  jsem hodně přemýšlela, hlavně jestli se mám zaměřit na určitý druh článků a nebo psát nahodile o čem rovna bych psát chtěla. No a asi zůstanu u druhé varianty, protože jinak bych dřív či později neměla co psát, nebo by jste na další článek museli čekat hodně dlouho. Takže články budou jak o mě tak i o módě, kosmetice, cestování... A vše bude doplněno mými fotografiemi samozřejmě! No a teď, jelikož o mě toho moc nevíte jsem chtěla napsat článek s pár (10) fakty o mě :) Tak jdem asi na to , ne? 


  • Jmenuji se Michaela a nesnáším když mi někdo říká Michalo! Přátelé mi říkají Míšo nebo Mišuge. 
  • Je mi 19 let.
  • Nenávidím svojí přírodní barvu vlasů. 
  • Miluji vintage a steampunk.
  • Mám ráda hnědou, béžovou a královsky modrou (vlastně všechny barvy krom oranžové, ale tyhle preferuji nejvíc  je to vidět i na mém šatníku :D)
  • Jsem vyučená aranžérka.
  • Momentálně studuji na SŠPTP obor Propagační design.
LIBEREC | Žirafy
  • Mé nejoblíbenější zvíře je žirafa.
  • Nejím koprovku a vajíčka (ble!)
  • Mezi mé koníčky patří hlavně fotografování, kresba/malba, design, móda, hudba...  (je toho moc) 
No, bylo by toho víc, ale to bych tu byla do rána. Takže kdyby jste chtěli vědět něco víc, tak pište do komentářů :) Jinak budu ráda, když také napíšete, o čem by jste si na mém blogu rádi početli :) 
Díky, Vaše M

Žádné komentáře: