pondělí 21. dubna 2014

Začínám...

Zdravím, jmenuji se Michaela a je mi 18 let.. už né moc dlouho :D. Vlastně nevím co bych vám tu o sobě měla napsat, přemýšlím o tom už dva dny. Tento blog jsem založila hlavně kvůli tomu, že miluji fotografování a nechci vkládat fotky neustále na FB, který se mi podepisuje na kvalitě.
Studuji na SŠPTP ve Velkém Poříčí obor propagační design. Žiji ve městě Náchod se svým přítelem a psíkem Kvídem. No... opravdu nevím co psát na tenhle úvod dál, prostě raději za sebe nechávám mluvit fotografie :)
 Jeden starší autoportrét...


 ...věrný přítel Kvído...

...A jediná láska mého života!

p.s. Tohle není můj první blog, bohužel jsem u něho nevydržela déle jak pár měsíců. Doufám, že tentokrát to udržím déle :D Budu se těšit vaší podpory. Jestli to bude vůbec někdo číst, hihi :D
Díky, Vaše M


Žádné komentáře: